Webáruházunk sütiket (cookie) használ. A sütik biztosítják az oldal megfelelő működését, információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználók oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes adatokat.

A webáruházban történő böngészéssel beleegyezel a sütik használatába.

Termékek Menü

Vásárlói tájékoztató

1. Regisztráció, felhasználói fiók törlése

A webáruházban történő vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. Regisztráció nélkül is tudsz megrendelést leadni. Amennyiben regisztrálni szeretnél, akkor azt a „Regisztráció” menüpontra kattintást követően, illetve a vásárlási folyamat során megjelenő regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével teheted meg.

A regisztrációs felületen az alábbi adatokat kötelező megadnod.

  1. Kapcsolati adatok: vezetéknév, keresztnév, értesítési telefonszám, email cím, jelszó
  2. Számlázási cím: ország, irányítószám, város, utca, házszám
  3. Szállítási cím: ország, irányítószám, város, utca, házszám

Ha minden kötelező adatot megadtál, akkor a „Tovább” gombra kattintva véglegesítheted a regisztrációdat. A sikeres regisztrációról a weboldal felületén keresztül, illetve emailben is értesítünk.

A webáruházba Facebook illetve Google adataid a megadásával is beléphetsz, nem szükséges külön regisztrálnod.

Felhasználói fiókod törlését bármikor kérheted a webshop@sporteremtarto.hu email címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a fiókod törléséről. A törlés után az adatok visszaállítására többé nincs mód!

 

2. Megrendelés folyamata

A webáruházban megtalálható termékeket kizárólag online, a webáruház oldalain keresztül rendelheted meg.

A kiválasztott termékeket a termékkártyán látható „Kosárba”, illetve a termékismertető oldalon látható „Kosárba rakom” feliratú gombra kattintva helyezheted a kosárba. Ezután a Kosár oldalra kerülsz, ahol ellenőrizheted bevásárlókosarad tartalmát, módosíthatod az egyes tételek mennyiségét, vagy törölhetsz egy adott tételt a kosárból. A termékek mennyiségét az érték átírásával, vagy a beviteli mezőben látható fel-le nyilak segítségével módosíthatod. A módosított mennyiség a „Frissítés” gomb megnyomásával lesz végleges. Terméket a mennyiség melletti „Törlés” gomb megnyomásával törölhetsz a kosárból. A kosár tartalmát bármikor megtekintheted és szerkesztheted a weboldal fejlécében található Kosár gombra kattintva.

Amennyiben kosaradba helyezted a terméket, és további termékeket szeretnél még vásárolni, a „Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával folytathatod a böngészést. Ha nem szeretnél további termékeket vásárolni, egy utolsó ellenőrzést követően a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával léphetsz a fizetési oldalra.

Ha nem vagy belépve a felhasználói fiókodba, a Pénztár oldalon kiválaszthatod, hogy regisztrációval vagy regisztráció nélkül szeretnéd folytatni a fizetési folyamatot. Regisztrált felhasználók ezen az oldalon beléphetnek a fiókjukba, illetve regisztráció nélkül a „Tovább” gombra kattintva folytathatod a fizetési folyamatot.

Ezután meg kell adnod a számlázási címed, a szállítási címed (amennyiben ez különbözik a számlázási címtől), a választott szállítási módot, valamint fizetési módot. A „Megjegyzés” mező kitöltésével jelezheted egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságodat.

Még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, és ha mindent rendben találsz, akkor a lap alján található „Megrendelés” gombra kattintva küldheted el megrendelésedet. A megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és emailben is értesítünk. Megrendelésed azonosítóját a vissazigazoló emailben találhatod meg.

Megrendelésed feladása fizetési kötelezettséget jelent. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A megrendelésről e-számlát kapsz, amelyet emailben küldünk el.

 

3. Szállítási módok

20.000 forintot meghaladó értékű vásárlás esetén a kiszállítás bármelyik szállítási módot választva ingyenes.

a) Szállítás Csomagküldő átvevőhelyre

Kérd csomagodat az országszerte már többszáz helyen megtalálható Csomagküldő átvevőhelyek egyikére!

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatsz az átvevőhelyek közül. A csomag érkezéséről tájékoztató SMS-t és emailt kapsz, amelyben az átvételhez szükséges jelszót is megadjuk. A csomagot akár már a helyszínen felbonthatod, és ha nem tetszik a termék, azonnal vissza is küldheted nekünk.

A Csomagküldő futárszolgálatról további információt ezen a linken találsz.

A kiszállítás díja Csomagküldő átvevőhelyre 600 Ft, a várható szállítási idő 2-3 munkanap.

b) Szállítás ajánlott levélpostai küldeményként

Ezt a szállítási módot akkor választhatod, ha kisebb termékeket, pl. RaceDots mágnest, hűtőmágnest, táblafilcet, tartozékokat, ill. ajándékutalványt rendelsz 250 g tömegig. Ebben az esetben a termékeket borítékban, ajánlott levélként küldjük el. További feltétel a bankkártyás vagy banki átutalásos fizetési mód választása.

A kiszállítás díja ajánlott levélként 900 Ft, a várható szállítási idő 2-4 munkanap.

c) Szállítás MPL csomagautomatához

A csomagautomaták országszerte 50 helyen, bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken találhatók meg, és a nap 24 órájában hozzáférhetők. Az átvétel egyszerű és gyors, nincs sorban állás, csak néhány gombnyomás. Az automata megoldást kínál, ha nincs lehetőség a csomagot munkahelyre vagy otthonra rendelni.

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatod ki az MPL csomagautomata szállítási módot, valamint azt, hogy melyik automatába kéred a csomagot. A csomag érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, ezt követően küldeményed 2 munkanapig átvehető. Az automata megfelelő rekeszét az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszámod megadásával nyithatod ki. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítjuk valamely közeli postára, melyről újabb SMS értesítést kapsz.

Ha csomagodat utánvétellel kéred, az automata bankkártya terminálján tudod kifizetni a megrendelés összegét. A rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik. Készpénzes fizetési módra a csomagautomatáknál lehetőség nincs!

Az MPL csomagautomatákról további információt ezen a linken találsz.

A kiszállítás díja MPL csomagautomatához 1.200 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

d) Szállítás MOL vagy Coop PostaPontra

Csomagod kiszállítását kérheted a MOL benzinkutakon 185 helyen, vagy a Coop üzletekben 265 helyen megtalálható PostaPontokra is. A legtöbb MOL PostaPont a nap 24 órájában, a Coop PostaPontok többsége pedig napi 12 órában nyitva tart, így munka előtt vagy után is átveheted a küldeményedet.

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatod ki a PostaPont szállítási módot, valamint azt, hogy melyik Pontra kéred a csomagot. A csomag érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, ezt követően csomagod 5 munkanapig átvehető a kiválasztott helyen. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.

A PostaPontokról további információt ezen a linken találsz.

A kiszállítás díja PostaPontra 1.200 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

e) MPL Postán maradó szállítás

Csomagodat átveheted az országszerte 2600 helyen megtalálható postahivatalok egyikében. Így nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérned a csomag átvételre, továbbá küldeményed átvételét összekötheted akár más postai ügyeid intézésével is.

A pénztárnál a szállítási információk megadásánál választhatod ki a postán maradó szállítási módot, valamint azt, hogy melyik postára kéred a csomagot. A csomag érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, ezt követően csomagod 5 munkanapig átvehető a kiválasztott postán.

A szolgáltatásról további információt ezen a linken találsz.

A postán maradó szállítás díja 1.200 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

f) Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

Csomagod átvételének legkényelmesebb módja a futárszolgálattal történő házhozszállítás. A kézbesítést kérheted otthoni vagy akár munkahelyi címedre is. A szolgáltatás országos lefedettségű. A küldeményt kézbesítését a futár két alkalommal kísérli meg. Első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet veled a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről. Ekkor kérheted csomagod postai szolgáltatóhelyen történő átvételét is.

Kérjük, átvétel előtt győződj meg a csomag sértetlenségéről! Amennyiben a csomag sérült, kérd jegyzőkönyv felvételét! Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelentened. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a posta rendelkezésére kell bocsátanod. A posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigény a bejelentéstől számított 30 napon belül kerül elbírálásra.

A futárnál lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is kifizetni csomagodat, amennyiben az utánvételes fizetési módot választottad.

A házhozszállításról további információt ezen a linken találsz.

A házhozszállítás díja MPL futárszolgálattal 1.500 Ft, a várható szállítási idő 1-3 munkanap.

 

4. Fizetési módok

a) Utánvétel (készpénz vagy bankkártya, futárnál vagy átvételi ponton)

A megrendelésed értékét a csomag kézhezvételekor tudod kiegyenlíteni készpénzzel vagy bankkártyával az alábbiak szerint.

  Csomagküldő átvevőhelyen:   átvevőhelytől függően
  MPL csomagautomatánál:   bankkártyával
  PostaPonton:   készpénzzel, a legtöbb helyen bankkártyával is
  MPL futárnál:   készpénzzel, bankkártyával
     

Az utánvét kezelési díja 300 Ft.

b) Banki átutalás

A visszaigazoló email megérkezését követően a megrendelésed értékét banki átutalással is rendezheted. Az ehhez szükséges adatok a következők.

  Kedvezményezett neve:   vectorLAB Kft.
  Kedvezményezett bankja:   Raiffeisen Bank
  Kedvezményezett számlaszáma:   12023132-01583851-00100008
  Közlemény:   neved, rendelésed száma
     

A megrendelésed számát a visszaigazoló emailben találod. A csomagot az átutalt összeg jóváírását követően küldjük el.

c) Barion online fizetés

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a Barion regisztráció, elég megadnod bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő email címet. A bankkártyád adatait a Barion rendszere kezeli, azok webáruházunkhoz nem jutnak el. Elfogadott kártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express.

A fizetéshez használhatod az előre feltöltött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben email címed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

A szolgáltatásról további információt ezen a linken találsz.

 

5. Megrendelések feldolgozása, teljesítés

Megrendelésedet bármilyen időpontban lehetőséged van leadni, de azok feldolgozását csak munkanapokon kezdjük el. Minden esetben elektronikus úton visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelést.

A webáruházban csak a raktáron lévő termékeket rendelheted meg, ezeket általános esetben 3 munkanapon belül kiszállítjuk. A beszerzés alatt lévő termékek esetén automatikus értesítést kérhetsz a raktárra érkezésről.

 

6. A termékek ára

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát (bruttó árak), azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. A megrendelési folyamat során a webáruház jelzi a pontos szállítási díjat. A termékekre a megrendelt mennyiségtől függetlenül csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruház felületén részletesen feltüntetjük a termékek nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítünk meg. A termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, eltérhetnek a valóságtól.

Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árakért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árakért. Ilyen esetekben nem tudjuk a terméket a webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén telefonon vagy emailben felvesszük fel Veled a kapcsolatot, és felajánljuk a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ezután megrendelheted valós áron a terméket, vagy esetleg elállhatsz a vásárlástól.

 

7. Elállási jog, szavatossági és jótállási feltételek

A megrendeléstől való elállási jogról, a szavatossági és jótállási feltételekről az Általános Szerződési Feltételekben olvashatsz, amelyet ezen a linken találsz meg.

 

8. Hírlevelek

Lehetőséged van feliratkozni rendszeresen küldött, elektronikus hírleveleinkre. A hírlevelek aktuális tudnivalókról, akcióinkról, nyereményjátékainkról, a sport és a versenyek világáról, megszerezhező érmekről tartalmaznak híreket és tájékoztatást.

A feliratkozás az alábbi módokon történhet:

  • a regisztrációs oldalon a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével;
  • a felhasználói fiókodban a „Hírlevél megrendelése / lemondása” menüpontban;
  • a weboldal láblécében;
  • a webáruházban megjelenített egyéb felületeken.

A hírlevelekről a levelek alján található leiratkozó linkre kattintva, illetve a felhasználói fiókodban a „Hírlevél megrendelése / lemondása” menüpontban tudsz leiratkozni.